
AUTO ORIENTACINIS
KAUNAS AUTO - Atrask tai ką pravažiavai. Skaitykite daugiau...
auto orientacinis Kauno mieste. Kauno miesto ribose, nuvažiuosite apie 20 km, nueisite apie 2 km. Orientacinio trukmė plius minus 2 val. 30 min.
Pradžia Kauno pilies aikštėje
Kaip tai veikia:
Naudojant išmanųjį telefoną, gaunate užduotis, kurios apima klausimų atsakymus, kūrybines užduotis įtraukiant filmavimą, įgarsinimą, fotografavimą, paiešką.
Miesto senamiestis – tai jūsų žaidimo saugi erdvė, kurioje tyrinėjate istorines vietas, pastatus ir skulptūras, ieškote atsakymų vykdydami kūrybines užduotis.
Komandinis darbas – orientacinis žaidžiamas su draugais, skatindamas bendravimą ir iššūkių sprendimą kartu.
Kūrybiniai iššūkiai – paprašysime nufilmuoti trumpą video, įrašyti garsinį pranešimą arba pagauti tinkamą momentą fotografijoje.
TRYS SOSTINĖS - VILNIUS - TRAKAI - KERNAVĖ Skaitykite daugiau...
AUTO ORIENTACINIS – Vilnius Trakai Kernavė . Orientacinio trukmė plius minus 3 val. . Nuvažiuosite apie 80 km. nueisite apie 3 km.
Pradžia prie litexpo
Kaip tai veikia:
Naudojant išmanųjį telefoną, gaunate užduotis, kurios apima klausimų atsakymus, kūrybines užduotis įtraukiant filmavimą, įgarsinimą, fotografavimą, paiešką.
Miesto senamiestis – tai jūsų žaidimo saugi erdvė, kurioje tyrinėjate istorines vietas, pastatus ir skulptūras, ieškote atsakymų vykdydami kūrybines užduotis.
Komandinis darbas – orientacinis žaidžiamas su draugais, skatindamas bendravimą ir iššūkių sprendimą kartu.
Kūrybiniai iššūkiai – paprašysime nufilmuoti trumpą video, įrašyti garsinį pranešimą arba pagauti tinkamą momentą fotografijoje.
KAUNAS - ZANAVYKAI, ŠALIA NEMUNO. Skaitykite daugiau...
AUTO ORIENTACINIS – nuo Kauno iki gelgaudiškio. Orientacinio trukmė plius minus 3 val. . Nuvažiuosite apie 60 km. nueisite apie 3 km.
Pradžia Marvelėje
Kaip tai veikia:
Naudojant išmanųjį telefoną, gaunate užduotis, kurios apima klausimų atsakymus, kūrybines užduotis įtraukiant filmavimą, įgarsinimą, fotografavimą, paiešką.
Miesto senamiestis – tai jūsų žaidimo saugi erdvė, kurioje tyrinėjate istorines vietas, pastatus ir skulptūras, ieškote atsakymų vykdydami kūrybines užduotis.
Komandinis darbas – orientacinis žaidžiamas su draugais, skatindamas bendravimą ir iššūkių sprendimą kartu.
Kūrybiniai iššūkiai – paprašysime nufilmuoti trumpą video, įrašyti garsinį pranešimą arba pagauti tinkamą momentą fotografijoje.
INDIVIDUALUS - PAGAL JŪSŲ POREIKIUS IR PASIRINKTĄ VIETOVĘ . Skaitykite daugiau...
Pasirenkate: vietovę, pateikdami preliminarų dalyvių skaičių ir pageidaujamą orientacinio trukmę, datą
Atskydami pateiksime sąmatą.
Kaip tai veikia:
Naudojant išmanųjį telefoną, gaunate užduotis, kurios apima klausimų atsakymus, kūrybines užduotis įtraukiant filmavimą, įgarsinimą, fotografavimą, paiešką.
Miesto senamiestis, sodyba, ar taip patinkantis kampelis – tai jūsų žaidimo saugi erdvė, kurioje tyrinėjate istorines vietas, pastatus ir skulptūras, ieškote atsakymų vykdydami kūrybines užduotis.
Komandinis darbas – orientacinis žaidžiamas su draugais, skatindamas bendravimą ir iššūkių sprendimą kartu.
Kūrybiniai iššūkiai – paprašysime nufilmuoti trumpą video, įrašyti garsinį pranešimą arba pagauti tinkamą momentą fotografijoje.
Užduočių pavyzdžiai. Skaitykite daugiau...
Tai aktyvus pažinimo žaidimas pasirinktoje vietovėje. Čia susipina sportas, menas bei komandiniai žaidimo įgūdžiai. Viskas ko prireiks tėra išmanusis telefonas ir komandos draugai.
Programos metu bus stiprinami komandiniai įgūdžiai, atskleidžiamos charakterio savybės, lyderiavimo ypatumai, skatinamas kūrybiškumas. Dalyviai susipažins su naujomis vietovėmis. Orientaciniai pritaikomi daugumoje Lietuvos vietovių, miestų ir miestelių.
Bus pritaikomos tekstinės, testų tipo, audio, video, barkodų skenavimo užduotys. Įtrauktas atsakymo radimas per tam skirtą laiką (pvz 30 s, ko nespės „išgooglinti“). Daug kur prie užduočių juos ves rodyklės. Komandoje bus naudojamas vieno dalyvio išmanusis telefonas.
Aktyvios: visos užduotys laikui, tad turės ir pabėgioti kol bus energijos. Tame tarpe, užduotys kurių atsakymas skaičius, pagal jį turės nufilmuoti atitinkamą pritupimų, šuoliukų ir pan. skaičių. Atrasti daiktą, pernešti į kitą atitinkamą vietą. Greičio ruožai iš taško A į tašką B.
Inprovizacijos: Pateikinėsime faktus, legendas iš kurių iššifravę turės įamžinti/suvaidinti atitinkamą sceną. Susirasti rašymo priemonę su kuria įamžinti atsakymą (popieriaus lapas, akmenukas ant žemės, šakelė ant smėlio).
Bendros užduotys: skaičiavimai, klausimai:istoriniai, meniniai, geografiniai… fotografjos atrasto objekto, viso orientacinio metu gali tekti surasti užslėptas raides, iš kurių turėsite surinkti žodį ar žodžių junginį. Atitinkamoje atkarpoje esančiose vietose, atrasti užuominas ir pateikti atsakymus galimais prašomais variantais. Visos užduotys vyks lauke.