Interaktyvus komandinis žaidimas moksleiviams
- Edukacinė intelektuali patirtis, kurios metu moksleiviai, naudodami išmaniąsias technologijas, atlieka įvairias užduotis.
- Žaidimas sujungia technologijas su mokyklos teritorijos tyrinėjimu.
- Suteikia galimybę kūrybiškai bendrauti su aplinka.
- Istorija, pasaulio pažinimas, sportas… viskas vienoje vietoje.
- Žaidimas vykdomas mokyklos aplinkoje.
Kaina
5 €/moksleiviui
Minimali grupė apie 15 moksleivių
- Laikas: renkatės jūs
- Trukmė: apie 45 min..
- labai lengvas 1-4 kl. mokiniams;
- vidutinio lengvumo turinys 5-8 kl. mokiniams ;
- sudėtingesnis turinys 9-12 kl. mokiniams.
Interaktyvus orientacinis moksleivių grupėms
nteraktyvus orientacinis žaidimas JŪSŲ MOKYKLOS APLINKOJE ,,Įkrauk aplinką” – edukacinė patirtis, kurios metu moksleiviai, naudodami išmaniąsias technologijas, atlieka įvairias užduotis. Žaidimas sujungia technologijas su mokykos aplinkos tyrinėjimu, suteikdamas galimybę kūrybiškai bendrauti su aplinka.
Kaip tai veikia:
Naudojant išmanųjį telefoną, gaunate užduotis, kurios apima klausimų atsakymus, kūrybines užduotis įtraukiant filmavimą, įgarsinimą, fotografavimą, paiešką.
Mokyklos aplinka (teritorija) tai jūsų žaidimo erdvė, kurioje tyrinėjate vietas, pastatus ir objektus, ieškote atsakymų vykdydami kūrybines užduotis.
Komandinis darbas – orientacinis žaidžiamas su draugais, skatina bendravimą ir iššūkių sprendimą kartu.
Kūrybiniai iššūkiai – paprašysime nufilmuoti trumpą video, įrašyti garsinį pranešimą arba pagauti tinkamą momentą fotografijoje.
Temos: Istorija, pilietiškumas, saugumas, sveikata, atsakomybės, Lietuvos pažinimas.
Atmintinė
Vadovas interaktyviam orientaciniui Kauno santakoje
- Susitinkame jūsų mokykloje
- Į savo išmanųjį telefoną reikės atsisiųsti Actionbound programėlę (komandai reikia tik vieno tel).
- Programėlės reikia skenuoti gautam QR kodui kuris leis pradėti varžybas.
- Rekomenduojame komandas formuoti maks. 5-6 asm.
- Sugalvokite komandos pavadinimą, jis bus paskelbtas tik Jūsų grupei su rezultatais.
- Tikslas įvykdyti kuo daugiau etapų ir surinkti kuo daugiau taškų per kuo trumpesnį laiką.
Orientacinio užduotys
Tai aktyvus pažinimo žaidimas pasirinktoje vietovėje. Čia susipina sportas, menas bei komandiniai žaidimo įgūdžiai. Viskas ko prireiks tėra išmanusis telefonas ir komandos draugai.
Programos metu bus stiprinami komandiniai įgūdžiai, atskleidžiamos charakterio savybės, lyderiavimo ypatumai, skatinamas kūrybiškumas. Moksleiviai susipažins su naujomis vietovėmis. Orientaciniai pritaikomi daugumoje Lietuvos vietovių, miestų ir miestelių.
Interaktyvios programos pagalba bus diegiamos krašto pažinimo kompetencijos. Vykdant užduotis skatinsime kūrybiškumą, ugdyti gebėjimą vertinti istorinius įvykius, skiepyti meilę gimtajam kraštui, mokyti suprasti aplinką kurioje gyvename, formuoti požiūrį į meną, kultūrą, istoriją. Skiepijimas sveikos gyvensenos ugdymas, programa atliekama laikui, tad vaikai bus skatinami kuo skubiau atlikti užduotis, tad teks ir pabėgioti ir greitą ėjimą patirti. Užduočių metu vaikai turės sukurti atitinkamas improvizacijas, turės rasti atsakymus į klausimus įvairiais galimais kanalais.
Bus pritaikomos tekstinės, testų tipo, audio, video, barkodų skenavimo užduotys. Įtrauktas atsakymo radimas per tam skirtą laiką (pvz 30 s, ko nespės „išgooglinti“). Daug kur prie užduočių juos ves rodyklės. Komandoje bus naudojamas vieno dalyvio išmanusis telefonas.
Aktyvios: visos užduotys laikui, tad turės ir pabėgioti kol bus energijos. Tame tarpe, užduotys kurių atsakymas skaičius, pagal jį turės nufilmuoti atitinkamą pritupimų, šuoliukų ir pan. skaičių. Atrasti daiktą, pernešti į kitą atitinkamą vietą. Greičio ruožai iš taško A į tašką B.
Inprovizacijos: Pateikinėsime faktus, legendas iš kurių iššifravę turės įamžinti/suvaidinti atitinkamą sceną. Susirasti rašymo priemonę su kuria įamžinti atsakymą (popieriaus lapas, akmenukas ant žemės, šakelė ant smėlio).
Bendros užduotys: skaičiavimai, klausimai:istoriniai, meniniai, geografiniai… fotografjos atrasto objekto, viso orientacinio metu gali tekti surasti užslėptas raides, iš kurių turėsite surinkti žodį ar žodžių junginį. Atitinkamoje atkarpoje esančiose vietose, atrasti užuominas ir pateikti atsakymus galimais prašomais variantais. Visos užduotys vyks lauke.