Interaktyvus komandinis žaidimas, moksleiviams
- Edukacinė intelektuali patirtis, kurios metu moksleiviai, naudodami išmaniąsias technologijas, atlieka įvairias užduotis.
- Žaidimas sujungia technologijas su istorinės miesto dalies tyrinėjimu, suteikdamas galimybę ne tik geriau pažinti miestą, bet ir kūrybiškai bendrauti su aplinka.
Kaina
5 €/moksleiviui
Minimali grupė apie 15 moksleivių
- Laikas: renkatės jūs
- Trukmė: apie 60 min..
- labai lengvas 1-4 kl. mokiniams;
- vidutinio lengvumo turinys 5-8 kl. mokiniams ;
- sudėtingesnis turinys 9-12 kl. mokiniams.
Interaktyvus orientacinis moksleivių grupėms
Interaktyvus orientacinis žaidimas Kauno senamiestyje ,,Atrakink Kauno miesto vartus“ – edukacinė patirtis, kurios metu dalyviai, naudodami išmaniąsias technologijas, atlieka įvairias įdomias užduotis. Žaidimas sujungia technologijas su istorinės miesto dalies tyrinėjimu, suteikdamas galimybę ne tik geriau pažinti Kauną, bet ir kūrybiškai bendrauti su aplinka.
Kaip tai veikia:
Naudojant išmanųjį telefoną, gaunate užduotis, kurios apima klausimų atsakymus, kūrybines užduotis įtraukiant filmavimą, įgarsinimą, fotografavimą, paiešką.
Kauno senamiestis – tai jūsų žaidimo erdvė, kurioje tyrinėjate istorines vietas, pastatus ir skulptūras, ieškote atsakymų vykdydami kūrybines užduotis.
Komandinis darbas – orientacinis žaidžiamas su draugais, skatindamas bendravimą ir iššūkių sprendimą kartu.
Kūrybiniai iššūkiai – paprašysime nufilmuoti trumpą video, įrašyti garsinį pranešimą arba pagauti tinkamą momentą fotografijoje.
Atmintinė
Vadovas interaktyviam orientaciniui Kauno santakoje
- Susitinkame prie tiltelio į Kauno pilį ČIA
- Į savo išmanųjį telefoną reikės atsisiųsti Actionbound programėlę (komandai reikia tik vieno tel).
- Programėlė bus reikalinga atvykus į vietą, skenuoti gautam QR kodui kuris leis pradėti varžybas.
- Rekomenduojame komandas formuoti maks. 5-6 asm.
- Sugalvokite komandos pavadinimą, jis bus paskelbtas tik Jūsų grupei su rezultatais.
- Tikslas įvykdyti kuo daugiau etapų ir surinkti kuo daugiau taškų per kuo trumpesnį laiką.
Orientacinio užduotys
Tai aktyvus pažinimo žaidimas pasirinktoje vietovėje. Čia susipina sportas, menas bei komandiniai žaidimo įgūdžiai. Viskas ko prireiks tėra išmanusis telefonas ir komandos draugai.
Programos metu bus stiprinami komandiniai įgūdžiai, atskleidžiamos charakterio savybės, lyderiavimo ypatumai, skatinamas kūrybiškumas. Moksleiviai susipažins su naujomis vietovėmis. Orientaciniai pritaikomi daugumoje Lietuvos vietovių, miestų ir miestelių.
Interaktyvios programos pagalba bus diegiamos krašto pažinimo kompetencijos. Vykdant užduotis skatinsime kūrybiškumą, ugdyti gebėjimą vertinti istorinius įvykius, skiepyti meilę gimtajam kraštui, mokyti suprasti aplinką kurioje gyvename, formuoti požiūrį į meną, kultūrą, istoriją. Skiepijimas sveikos gyvensenos ugdymas, programa atliekama laikui, tad vaikai bus skatinami kuo skubiau atlikti užduotis, tad teks ir pabėgioti ir greitą ėjimą patirti. Užduočių metu vaikai turės sukurti atitinkamas improvizacijas, turės rasti atsakymus į klausimus įvairiais galimais kanalais.
Bus pritaikomos tekstinės, testų tipo, audio, video, barkodų skenavimo užduotys. Įtrauktas atsakymo radimas per tam skirtą laiką (pvz 30 s, ko nespės „išgooglinti“). Daug kur prie užduočių juos ves rodyklės. Komandoje bus naudojamas vieno dalyvio išmanusis telefonas.
Aktyvios: visos užduotys laikui, tad turės ir pabėgioti kol bus energijos. Tame tarpe, užduotys kurių atsakymas skaičius, pagal jį turės nufilmuoti atitinkamą pritupimų, šuoliukų ir pan. skaičių. Atrasti daiktą, pernešti į kitą atitinkamą vietą. Greičio ruožai iš taško A į tašką B.
Inprovizacijos: Pateikinėsime faktus, legendas iš kurių iššifravę turės įamžinti/suvaidinti atitinkamą sceną. Susirasti rašymo priemonę su kuria įamžinti atsakymą (popieriaus lapas, akmenukas ant žemės, šakelė ant smėlio).
Bendros užduotys: skaičiavimai, klausimai:istoriniai, meniniai, geografiniai… fotografjos atrasto objekto, viso orientacinio metu gali tekti surasti užslėptas raides, iš kurių turėsite surinkti žodį ar žodžių junginį. Atitinkamoje atkarpoje esančiose vietose, atrasti užuominas ir pateikti atsakymus galimais prašomais variantais. Visos užduotys vyks lauke.