
📱 Interaktyvus komandinis žaidimas, moksleiviams
- Edukacinė intelektuali patirtis, kurios metu moksleiviai, naudodami išmaniąsias technologijas, atlieka įvairias užduotis.
- Tai moderni pramoga, kuri leidžia pažinti aplinką kitaip: per veiksmą, smalsumą ir kūrybiškas užduotis. Dalyviai, naudodamiesi išmaniuoju telefonu, keliauja parinktoje vietovėje, atlikdami kūrybines, logines ir komandos bendradarbiavimą skatinančias užduotis.
🌿 UŽDUOČIŲ FORMATAS:
🎬 nufilmuoti trumpą vaizdo įrašą,
📸 padaryti kūrybingą nuotrauką,
🎤 įrašyti balsu atsakymą ar komentarą,
🧩 išspręsti loginę ar orientacinę užduotį,
💡 atpažinti vietą iš užuominos ar senos nuotraukos,
🎭 atlikti smagią kūrybinę ar vaidybos misiją.
Kiekvienas žaidimas turi savo istoriją, temą ar nuotaiką – nuo pažintinio turo iki humoro kupino iššūkio. Kiekviena užduotis susijusi su vietos istorija, kultūra ar smagiais faktais, todėl žaidimas ne tik pramoginis, bet ir pažintinis. Maršrutas jungia istorines vietas, meno kampelius, sportinius iššūkius bei gamtos detales
🎒 Tikslas – parodyti, kad mokymasis gali būti nuotykis, o pažinimas – smagi patirtis su draugais.
Pažinimo džiaugsmas ir mokymasis per patirtį
👣 Skatinamas natūralus smalsumas, žinių taikymas realiame gyvenime, kūrybiškas problemų sprendimas.
Komandiniai ir socialiniai įgūdžiai
🤝 Mokiniai mokosi bendradarbiauti, išklausyti, pasidalyti atsakomybėmis ir pasitikėti vieni kitais.
Kultūrinis sąmoningumas ir pilietiškumas
🏛️ Stiprinamas ryšys su savo miestu, istorija ir kultūra; ugdoma pagarba aplinkai, tradicijoms ir bendruomenei.
Kūrybiškumas ir saviraiška
🎨 Per menines, fotografines ar žaidybines užduotis mokiniai lavina vaizduotę, estetinį suvokimą ir gebėjimą išreikšti save.
Emocinis atsparumas ir pasitikėjimas savimi
💪 Iššūkių metu mokiniai mokosi nebijoti klysti, džiaugtis procesu, įveikti sunkumus ir vertinti komandinį rezultatą.
Judėjimo ir sveikos gyvensenos skatinimas
🚶♀️ Aktyvus buvimas lauke, fizinis judėjimas ir atradimai mieste padeda ugdyti sveikos gyvensenos įpročius.
Vadovas interaktyviam orientaciniui Kauno santakoje
- Susitinkame prie tiltelio į Kauno pilį ČIA
- Į savo išmanųjį telefoną reikės atsisiųsti Actionbound programėlę (komandai reikia tik vieno tel).
- Programėlė bus reikalinga atvykus į vietą, skenuoti gautam QR kodui kuris leis pradėti varžybas.
- Rekomenduojame komandas formuoti maks. 5-6 asm.
- Sugalvokite komandos pavadinimą, jis bus paskelbtas tik Jūsų grupei su rezultatais.
- Tikslas įvykdyti kuo daugiau etapų ir surinkti kuo daugiau taškų per kuo trumpesnį laiką.
Kaina
5 €/moksleiviui
Minimali grupė apie 15 asm.
- Laikas: renkatės jūs
- Trukmė: apie 60 min..
- labai lengvas 3-4 kl. mokiniams;
- vidutinio lengvumo turinys 5-8 kl. mokiniams ;
- sudėtingesnis turinys 9-12 kl. mokiniams.














